where thrills are cheap and love's divine

Mis värk on nende mustade ja punaste täppidega.

Kui keegi märkmikku mul sirvima juhtub,

siis tuleb kohe: “Mis värk nende täppidega on?” Või nad jagavad küll, mis need mustad täpid on, aga punastest aru ei saa :D

Tuli isu luupidega pildistada märkmikust just neid täppe, seega seletan ära nende tähendused. Aga muidugi teen seda endale omaselt – random mulli kõrvale ajades :)

PUNASED. Olin mina rebaselaagris. Tuli valida õpitoad. Läksin silma lahkama ja mäletatavasti hilinesin aja- ja finantsiplaneerimisse. Ma ei tea, kui palju mul muud meelde viimasest jäi, aga naine seal soovitas võtta ja kohe kirjutada igale nädalale number, et näeksid alati, palju aega semestri lõpuni on jäänud. Teadsin kohe, et ostan ilusadpunased täppkleepsud, kleebin kooli algusest

igale nädalale lahedatele kohtadele

kuni jõuluvaheajani need ära,

joonistan numbrid peale. Mõeldud-tehtud :)

MUSTAD. Punased kleepsud polnud kõik, millega piirdusin, kui poes käisin ;) Aga kohe ei teadnud, milleks need mustad kleepsud ära kuluvad. Peale hästi sinna ei kirjuta ega midagi. Vastus tuli minuni ise. Nagu kõik need joobeseisundid, mida nad märgivad.

Kui Paat veel Eestis oli, kirjutasin oma märkmikku täiesti suvalisse kohta “Hakkame jooma.” samal ajal, kui talle otsa vahtisin. Teda küll siin pole, aga see on nüüd kohale jõudmas. Mis järgmine nädal teha?

Ps. palun olla mureta.

2 kommentaari

  1. Pamparamparaa, minu nimi on Sinu blogis pildina!
    Kusjuures kui ma juba komenteerin siis teie ühika tubanäeb välja samasugune hipster elutuba nagu meil märjal :D

    11/10/2011, 9:50 e.l.

    • Muidugi on, mul oli megafun siis :D
      Meie üks toakaaslane on praktikal, nüüd on siin eriti hipster ja boheemlaslik :P Teeme süüa ja tšill käib :D

      11/10/2011, 9:31 p.l.

Lisa kommentaar