where thrills are cheap and love's divine

Paanikamõõn (aka olen tšill korraks)

Ma ei tea. Mul läheb ilmselt nii hästi, kui minna saab sellises olukorras.

mul on aega hulluda

Kas Sina teadsid, et sellest ajast, mis Tallinna Ülikoolis on olnud minu eriala, 50% olen sellel erialal seal õppinud? Suht majesteetlik. Kutsusin Bastardi endaga juubelipidustustele. Sellest tuleb megarõve õhtu :D

Õige-õige, tahtsin rääkida, et läheb hästi! Arvan seda, sest sain juhendajaga räägitud. Täna saadan talle suht viisaka mustandi, et ta saaks viimast nõu anda. Igatahes, ta ütles, et ta ei taha takistada mul lõpetamast. Ilusad sõnad. Rahustas mind. Tunnetan, et ta on kas väga tšill inimene üleüldse või ta tahab, et ma juba ära läheksin. Kõik selline tegelt sobib.

Helistasin-kirjutasin õppenõustajale, et saada teada, kuidas tuleb täita ja esitada lihtlitsentsi ja infolehe. Joppas-õnnestus. Need on juba valmis, vajalikul hulgal digiallkirjastatud (ainult lihtlitsents tuleb digiallkirjastada) ja meili juba lisatud (ootama siis lõputöö PDF-faili esmaspäeva hommikul).
Siis saadan kogu kamba õppenõustajale. Ja ka juhendajale, et ta saaks selle digiallkirjada/näidata lubamist kaitsmisele. Tema saadab selle eksemplari ise õppenõustajale edasi. Mina samal ajal ootan kannatlikult-viisakalt köitmist, et kirjutada sellele autorsuse kinnitus ja allkiri. Viin õppenõustajale. Ta ütleb, et ma olen hea tüdruk ja võin koju minna. Siis olen vaba!

Et minna tegelt tööle 11 tunniks! Boom!
Ütlesin tööandjale ka, et on suur tõenäosus, et ma hilinen esmaspäeval, sest jooksen tõenäoliselt köitja, juhendaja ja õppenõustaja vahet ning ootan igal pool 45 minutit kuni 2 tundi, sest loomulikult jätan kõik viimasele minutile (nagu kõik teised üliõpilased).
Tal oli täiesti pohhui as per usual. Väljendas lootust, et kliente siis poleks sel ajal. Mõistlik ettevõtlus :D

Nüüd on ainult see värk, et pean selle töö pädevaks saama ja kõikvõimalike väiksemagi mõjuvõimuga pooltega häid suhteid hoidma. Mul on tore plaan, olen suutnud seda järgida isegi. Selline selgusehetkelaadne asi on ka toimumas. Et kõik läheb hästi – tee lihtsalt ära! Vabane.

Lisa kommentaar