where thrills are cheap and love's divine

Tajude antropoloogia /GET MY SHIT TOGETHER

See on ainuke kursus, mis mul praegu jookseb. Järgmise semestri alguseni siis.

Oleme praegu keha teema juures. Keha ja vaimu suhestumine, I guess. Ma pole tänaseks lugenud. Mul on järjest raskem antropoloogiale keskenduda. Äärmiselt raske. Ma tahaksin kasvatada mingeid puid ja taimi. Metsas käia. Kulgeda. Skävvida ja süüa teha.

Unistan sellest. Tahaksin elada majakeses metsa ja veekogu juures. Panna kasvama suure viljapuuaia. Maja sees saaksid kasvada meie sidrunipuud. Avokaado ja mandakad ajaksin ka kasvama. Punane päevakübar maasse. Piparmünt, maasikas. Laial köögiaknalaual vohavad basiilika, tšillitaimed ja petersell. Ma veel ei tea, mis teistes pottides on. Vahepeal käiksin eemal kalavõrke lõhki lõikamas ja lehmi paitamas.

Peaksingi nüüd kooliteema normaalselt ära lõpetama, siis mingi koha leidma, kus on vaja nt nõustajat vms. Papp, stabiilsus. Maja ja värki. Saaksin surmani vaadata, kuidas lilled kasvavad :)

Lisa kommentaar