where thrills are cheap and love's divine

Suhtes õnnelik olemisest

Tunnen kohustust tasuda selle eest, et LfL-is uued postitused harvad nähtused on. Õhtune aeg, mis varem on blogimisele kulunud, möödub kallimaga lahe olles. Praegugi juhtun tähti siia tippima ainult ja puhtalt selle pärast, et olen kodus ja puudub võimalus aega temaga veeta.

Tasu või vahend, millega proovin korvata pidevat vaikust, on tähelepanek armastuse kohta. Nõuande kujul.

Lase inimesel, keda sa armastad, tunda ennast sinuga koos olles õnnelikuna.

Et ta olekski õnnelik ja seostaks sinuga naermist ja rahulolu. Versus kõik sitt, mida inimesed on võimelised tootma.

Kui Kleopatra oma kaasaegse maailma kõige võimsamat meest võrgutama hakkas, oli tema taktikaks (lisaks n.ö klassikalisele lähenemisele), et never ever ei oleks Julius Caesar nii õnnelik kui temaga koos.
Ja kas see feilis tal?

Oodake nüüd. Sitaks tähtis on aga, et see ei oleks feik. Täiesti okei (ja õige) on pingutada, aga kindlasti mitte feikida.

Toon näite: ükskord ütles Eero mulle otse (aga sõbralikult) mu hommikuse tusameele kohta:

“Mitte, et sa munn oled, aga kohe, kui sa üles ärkad, sa käitud nagu munn.”

Siis käis nagu kraks ajust läbi, et mida türa ma olen teinud? Tüüp läheb 12 tunniks tööle, ma pean ainult üles tõusma. Ja MINA olen pahur? Sealt alates I made damn sure, et kui hommikul “wakey-wakey, beib” kuulen, naeratan ja sirutan käed välja, et kallim hommikumusiks enda juurde tõmmata. Sest ta ei tee ju midagi, mille eest oleks ühelgi moel aus ta hommik nõmedaks muuta. Siis korraks ütlengi endale, et ole nüüd normaalne. Ja kuna viimane tähendabki armastav ja hea (ja üldse mitte munn), siis pole see ka feik.

See on , muide, stagneeruv bullshit ja laiskus, kui tädid ja onud loevad kuskilt ja siis usuvadki, et sa oled perfect nii, kuidas sünnitusmaja põrandale prantsatasid.

Ei.

Jumalast okei on üritada parem olla. You know… areneda näiteks.

Umbes sellistele inimestele peab ka ette lugema, et heaks tooniks oleks suhtes olles, kui ei laida, piira, sunni, karju, solva, löö, tänita, riidle, alanda, küsitle, valeta, ignoreeri, nori jms.

Ma vist üritangi öelda, et tehes õnnelikuks inimese, keda sa armastad, teeb tema sinu omakorda veel õnnelikumaks. See on asi, mille poole püüelda.

2 kommentaari

  1. Mihkel

    word!

    21/06/2013, 1:33 e.l.

  2. m6mmik

    Täpselt nii !

    21/06/2013, 3:36 p.l.

Lisa kommentaar