where thrills are cheap and love's divine

Archive for 21/11/2011

TANTS

Aknast paistavad hallikad-valged katused. Ma ei usu, et sadanud on. See on pigem härmatis. Ilus on siiski.

11:15 algab kool. Ikkagi saan voodist üles alles ~11:07. Tund toimub 6 korrust allpool,

jõuan kenasti. Hea elu.

Loeng on Lapse areng. Teemaks peenmotoorika. Seda annab siis päris FT. Väga nauditav. Ma pole tunnis nii kaasarääkija, kui talle meeldiks. Kuigi ebamugav, on see tegelt kihvt. Tähendab ju seda, et ta tahab, et me MÕISTAKS. Aru saaks. Räägib materjalid ära, algab praktiline osa. Jälgisime, kuidas vasakukäeline kirjutab. Mõlema käega. Kirjutas naine, kes oskab mõlema käega. Ja mina sain olla paremakäelise näide. Mu vasakukäeline tekst oli täpselt nagu lastel. Viltu ja aina suuremaks läks. Lõbus oli. Tegime peenmotoorika teste, mis lastelegi tehakse. Aja peale. Pidin 12 münti kassasse panema. Kirjutamisest lihtsam. Seda pidi ka siis mõlema käega tegema. Mutrite ja nuppude jms oli neid teste.

Tekkinud pausi ajal vaatasin Dexteri viimase välja tulnud osa ära. See Debra suund on huvitav. Aga häirib, et Dexter nii lohakas on. Ta oleks ammu pidanud vahele jääma. Liiga ebaloogiline.

Anatoomia-füsioloogia. Vaatame filme. Üks südamest, teine verest. Neid on mingi 100 korda igal pool juba näidatud, aga nüüd on arusaamine lihtsam ja selgem. Sellistel populaarteaduslikel filmidel on alati teemaga paralleelselt jooksev lugu. Näiteks südame-filmi teema, mille ümber kõik keerlema hakkas, oli tants. Oli mingi pubikene vms, kus inimesed jõid ja tantsisid. Niimoodi viisakalt ja oskuslikult. Mitte nagu mina: juua täis ja liigub, kuidas muusika või kaaslane juhib. Vaatasin seda näljaselt seljahaige füsioterapeudi pilguga. St peale selle, et ta on nagu ülim tunne ja näeb nii hea välja, on ta füüsiliselt suurepärane. Ma selgitan.

  1. Koordinatsioon. Mul seda pole. Võiks saada ju.
  2. Tasakaal. Eriti pärast lülisambavigastust pole. Pluss, tasakaaluga tulevad süvalihased. You know, the stuff that supports your spine. Love that.
  3. Aeroobne trenn (Y)
  4. Vastupidavus. Kuigi ma olen juba proud owner of type I lihaskiud ja soovi korral juba ei väsi, tuleb see hea omadus välja tuua.
  5. Kõiksugu lihased :)
  6. jms
See on minu kui füsiorebase ebaprofessionaalne arvamus, miks tants võiks hea olla. Ühesõnaga, suur isu tekkis tantsimise järgi. Hästi tantsimise järgi.
Hiljem tahtis õppejõud näha, palju meil verest meelde on jäänud. Kõik see histoloogia tuupimine kulus ära, sest oskasin üllatavalt hästi :)
Koridoris oma kursakaaslastega väljapääsu poole kulgedes ei saanud parata imetleda kõiki neid lahedaid inimesi. Pole ühte ka sellist, kellega ei saaks rääkida või koos an-füsi arutada. FT on parim. Tuleme kursaõega ühikasse.
Ütleb, et leidis mu blogi kuidagi. Naeran, et tavaliselt toob see mulle paraja hunniku jama kaasa. Seekord õnneks mitte. Nägin teda eile öösel ühikasse tulemas, kui prügi välja viisin. Ütlesin tsau. Ta oli vait. Oookei. Astun siis edasi, jälle tema. Ütleb tsau. Õige küll, ühemunakaksikud :D

Nüüd tuleb huvitav osa. (Jeeee, Ellu, lõpuks midagi huvitavat ka!? :D) Tulin koju, jõudsin ühel hetkel Facebooki. Kiri. Eeldan, et keegi keskaaegne on vastanud jõulude ürituse arutelule ja nüüd on see ka minu postkastis, kuigi see ei puutu minusse, sest ma ei saaks ka parima tahtmise juures minna. Ei olnud. Midagi palju huvitavamat. Kirja sisu kokkuvõttes oli ~keegi tahab suga tantsukursusele minna – anna talle teada, kas tahad.  Kuigi ma mäletan kõnealust noormeest ähmaselt ja mitte kuigi positiivselt (seoses häiriva küsimusterahega stiilis “Ellu, mis Su pärisnimi on?”), siis kammmmoooon, TANTS!

Ma lähen kohe poodi, ostan süüa. Ja teen omale eesmärgiks selle aja jooksul kõne ära teha. Võiks arvata, et helistamine on lihtne, kui oled seda tööna teinud ~5 kuud. Mitte eriti.

Sain vahepeal veel ühe kirja. Pidu kolmapäeval.

Selge mõistus: “WHY DON’T YOU DOUBLE-BOOK EVERYTHING????”

Ellu: “what do you mean? I always do :)”

Ma tahaks sinna peole minna küll, sest peopidaja on nii jumalast lahe. Aga vaadake, ma käisin ta sünnipäeval millalgi. Enough said :S

Oijah. Vähemalt ei hakka igav.