where thrills are cheap and love's divine

Archive for 01/04/2024

Üks toimib alati fantastiliselt

Ja on sitaks fun,

mul seekord seltsilised ka :*


Räänt, juba

Deinstallisin just YuMuuvi, kus Firmasport oma Sammulugeja24 võistlust pidas.

Eelmisel aastal (mõistagi aasta noorema ja reipamana) NUSSISIN selle blasphemy kuidagi tööle, aga täna ma enam ei viitsi. Ma ei viitsi panna kinni YuMuuvi äpp ja Google Fit äpp, siis käima panna ja ebaõnnestunult proovida, kas hakkab samme kuvama. Siis juba telefon taaskäivitada ja ebaõnnestunult proovida. Siis integratsiooni tühistada ja proovida liita need äpid omavahel lootuses, et hakkab ikka samme kuvama.

Nüüd juba pigem deinstallin, õppige kasutajasõbralikkus selgeks + mäletan küll neid vahvaid jutte eelmisest aastast, kuidas sammulugeja pandi pojaga kaasa, kui see kuhugi trenni läks, või kuidas keegi leiutas mingi süsteemi, kuidas kell mingi seadme otsas päev otsa võbises ja iga päev 30000 sammu omanikule tootis.

Ja Sinilillerännak väidab mulle, et mul pole makstud. On ju.

Nii kopp ees mingist seadistamisest. IT-hobi mul vaikselt, mitte sammulugemine.

Kuigi nt Fitsphere sisuliselt toimib ja värki, väga nõme on käia samme registreerimas ja mingite vanade võistluste vahel sobramas, et mis mul praegu aktiivne on. Õõhh.